söndag 18 december 2011

Julreceptbok och Spira handduk

I veckan fick jag hem två vinster till! I början av veckan fick jag hem en julreceptbok: Mina bästa julrecept från bloggen Kalasmums. Den skall användas direkt till att skriva in alla recept man testar, tycker var bra, och sen, tills nu, har tappat bort till nästa jul! Tack så mycket för det!

I fredags fick jag hem den här jättefina handduken från Spira och även en julig disktrasa från Annas Jul. Min mamma som var här i fredags tyckte att den var så fin att jag skulle ha den som jäshandduk när jag bakar. Så det får det bli! Blir precis som hos Leila över min vita Kitchen Aid ;) Tack så mycket för vinsten!


Idag önskar jag alla en härlig fjärde advent! Äntligen är det lite kallare (+1) och det regnar inte än i alla fall, och ingen storm/orkan som närmar sig vad jag har hört. Ska nog åka ner till Haga snart, för det är sista dagen det är julmarknad där för i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar