tisdag 15 november 2011

Leilas Jul, jag längtar!




Vad härligt att Leilas jul börjar den 30 November, som denna gången heter Leilas söta jul, ser fram emot detta väldigt mycket! Jag har tittat på de två tidigare säsongerna som är från 2007 och 2008 flera gånger. Först spelade jag in dem på min dvd-spelar-hårddisk men sen insåg jag att de var så bra så jag köpte dem på dvd också. Den ena julsäsongen finns ihop med Leila bakar säsong 2. Ett minus är dock att menyn är väldigt dålig på båda, man kan välja recept men inte avsnitt/program (ordentligt alltså, om man trixar lite så går det till slut). Annars är ju programmen hur bra som helst! Nästa Leila-recept jag kommer testa är Leilas Chocolate Gingerbread Cookies. Har redan inhandlat ingredienserna som fattades men det blir tidigast på torsdag jag testar. Har även handlat Glykos som jag aldrig använt innan, det skall användas till Leilas kanderade äpplen (socker+glykos), har tidigare testat detta receptet (lönnsirap+grädde) från tasteline.com som känns lite lyxigare men det var svårt att få kolan att fästa jämnt över äpplena, så hoppas att Leilas recept med karamell går bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar