onsdag 31 oktober 2012

Paketinslagning

Sitter här hemma och gör inte så mycket. Tänkte att man kunde börja slå in lite julklappar (har i alla fall köpt  4-5 stycken hittills). Det är lika bra att börja i tid, för sen på slutet brukar det bli så stressigt (och resultatet blir därefter), och dessutom har jag faktiskt inte så mycket för mig när jag sitter här och väntar.


Första paktetet inslaget: Etikett tillverkad av scrapbookpapper (Jillibean) och julstjärneblad (you Do) och mini-brad (American Crafts), allt köpt på Stämpel och Scrap-mässan i helgen. Bandet runt om gjorde jag av vanligt paketpapper (såna bitar som blir över när man klipper bort överflödigt papper) tillklippt med mönstersax. Kommer även lacka med rött lack, men det gör jag nog när jag har samlat ihop lite fler klappar att lacka. Sen på julafton kan man ju gå och hämta en liten grankvist och sticka in under snöret också.

2 kommentarer:

  1. men wow vilken duktig scrappare;-) Gud vad fint! Vilken hörnpunch är det där? *fiiiin*

    SvaraRadera